Сторінки

субота, 6 серпня 2016 р.

Листівка

Всім привіт! З тою літньою спекою зовсім забула, що робила нещодавно для чудового блогу Аґрафка листівку(((( от я така погана.....а робила її в якості запрошеного дизайнера для ось цього завдання!
Воно вже закінчилося, але не біда!! В Аґрафці багато цікавих діючих завдань! Раджу прийняти участь!

А тепер листівка:

Саморобний фон.....фони тепер для мене віддушина))) 
А тепер деталі:




Мікс медія це моя пристрасть!!! Але чогось не вистачає...нещодавно я зрозуміла чого саме, і скоро все зміниться ;-)...ох, я вже вся з нетерпінням чекаю, коли все запрацює...стільки ідей...стільки задумок....ех, відірвуся скоро на повну!

А тепер про ще одну, а точніше дві приємності:
Я стала переможцем СП з Фабрикою Декору  "... about Mixed Media" з ось цим альбомчиком:

АААА....я бігала по квартирі, скала від радості....доця не знала що з мамою твориться)))) Це неймовірно круто і я безмежно вдячна дівчатам за натхнення і те, що вибрали мене! Це стало відправною точкою для того щоб я задумалася "чим хочу займатися далі"....ох, якось відразу все стало на свої місця. Ейфорія не пройшла щей досі....

А наступною приємною новиною стало те, що мене взяли в ДК чудового виробника штампів СкрапШтампинг!! Так що скоро буду вас надихати різною штампованою красою ;-)
Я вже отримала дизайнерську посилку

 і навіть дещо натворила)) але ще показати не можу))) Штампики дуже гарні, якісні і чіткі!!! Я від них просто в захваті! Для мікс медіа те що треба! Рекомендую!! І дизайни так дуже цікаві! Так що раджу спробувати!
На сьогодні все, па-па

Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))