Сторінки

субота, 2 липня 2016 р.

"... about Mixed Media". 5-й етап


І я це зробила!!! Ухууу......дійшла до кінця і створила альбомчик, який був для мене віддушиною! Сама не знаю що дальше з ним робити ;-)))), але він мені дуже подобається!
Але для початку останній розворот, який вже встигла вклеїти в альбомчик:
Задание № 88 " Три вида цветов" від challenge-km-shop
Завдання-геометрія “Стріли” від Аґрафки 
А тепер детальки:







Каляки-маляки, але я просто шаленію від Mixed Media!!!!

А ще мене надихнули:

В роботі використала такі квіти:
- з тканини;
- із полімерної глини;
- вирубка.

 використала маленькі чіпбордові стрілочки ;-)




6 коментарів:

  1. Очень яркая, красочная работа! Спасибо от команды Challenge-km-shop за участие в задании!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая красота!!!
    Спасибо за участие в задании от Challenge-km-shop!

    ВідповістиВидалити
  3. Вот смотрю на работу и сразу такой позитив в внутри)))) Спасибо, что творите вместе с блогом "Аграфка";)

    ВідповістиВидалити
  4. Потрясающие цвета!!!
    Спасибо от Аграфки! ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Замечательный разворот! Цветовая гамма очень красивая! Спасибо, что творите с Аграфкой!

    ВідповістиВидалити
  6. Ирина! Работа просто завораживает! Столько экспрессии, такие цвета, движение! Спасибо от ScrapMagic!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))