Сторінки

пʼятниця, 3 червня 2016 р.

Люблю читати...

Всім привіт! То напевно на мене так літо вплинуло, що я тепер частенько щось творю))) поки доця спить ;-) Раніше я в такий час багато читала...тепер рідше, але цього заняття не покидаю...люблю читати, а Ви? І вже давно мала намір створити собі кілька цікавих закладок (бо я одночасно люблю читати кілька книг на різну тематику), таку собі серію чогось дуже творчого і натхненного. А в Скрап-інфо якраз мотивуюче завдання вийшло ;-)

Ну, звичайно, я не втрималася і ось результат:


 Така досить об'ємна получилася, але досить непогано дивитися в книзі ;-) І деталі:





А фотографувала її на моєму сьогоднішньому захопленні: "Їсти, молитися, кохати"! Видавництво Старого Лева українською мовою!!! 

Неймовірна книга, захопила з перших сторінок. Чудова проза для жінок і про жінок, про пошук свого місця в світі і прийняття себе! Колись дивилася фільм, але то зовсім не те. В книзі набагато яскравіше описані почуття і переживання головної героїні і взагалі книги - це окремий світ і жоден фільм не може відтворити його на екрані.
Ще читаю паралельно багато про здоров'я, виховання, психологію і казочки донечці ))

І так, надихнули мене на створення закладочки:


В роботі використала відштамповані на кальці листочки.
Дуже надихаючі асоціація! Особливо коли все почало розпускатися на дворі! Обожнюю зелений колір, весняну свіжість. Не дарма основний колір мого блогу зелений ;-) Мені здається, що яскрава зелена закладочка серед білим сторінок із чорним текстом дуже непогано дивитися ;-) і символічно, як молоді паростки які тільки почали розпускатися на фоні чорної землі і снігу, який залишився клаптиками де-не-де))

Ну і залишу свою роботу в галереї червня від Фабрики Декору:


8 коментарів:

  1. Чудесная закладочка, яркая и сочная! Настоящий кусочек лета:)
    Книга мне тоже понравилась:) Особенно та часть, что про Италию - таких подробностей ни в одном путеводителе не найти;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) я якраз дочитую частину про Італію))

      Видалити
  2. Ооочень сочно и вкусно! Спасибо от Аграфка

    ВідповістиВидалити
  3. такая чудесная. тоже вот меньше стала читать, а жаль. спасибо от Аграфки. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) читати це чудово, а тепер щей модно ;-)

      Видалити
  4. Настоящая летняя травка! Очень красиво!Спасибо от Аграфки!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))