Сторінки

вівторок, 14 червня 2016 р.

Яскрава листівка (МК) і ТОП

Всім привіт! А я до вас із ще одним мк ;-) І цього разу листівка:

Трішки деталей:


Все інше, а також детальний мк по її створенню можна подивитися в блозі ScrapBox!
А знаєте, мені сподобалося фотографувати процес створення (це поки я ще не подружилася з відеомонтажем), тому, напевно, буду це робити частіше! Бо чоловікові буде подобається листівка до фарбування і після)))

А тепер завдання, які надихнули мене на створення цієї листівки:

Творческое задание: "Похимичим!" від блогу Скраповый мир:
 В моїй листівці:
- порошок: перламутрова пудра;
- фарби: спреї;
- скло: кришталевий топінг.
Универсальный скетч июня від блогу Зачарованные скрапом:
І це ще не все))) Моя баночка для пензликів потрапила у Топ-10 Кeep Мemories!!! Ура)) Мене дуже радує, коли роботи потрапляють у топи)) і дякую дівчатам за гарненький банер:

8 коментарів:

  1. Вав! Бомбезно!!! А кольорова гама то взагаліііііі....! :-*

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанка))) мене останнім часом тягне до таких кольорів))

      Видалити
  2. Какие краски!!! Какие эмоции!!! Супер!!!!!!!!!!!!! Спасибо от Paper Story!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивая открытка! Палитра особенно понравилась! Спасибо что творите с Зачарованными скрапом !

    ВідповістиВидалити
  4. Невероятно красивая открытка!!! Спасибо за участие в задании блога "Скраповый мир!"

    ВідповістиВидалити
  5. Ирина,какая красота!!! Спасибо,что химичили с нами) "Скраповый мир"

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))