Сторінки

середа, 8 червня 2016 р.

"... about Mixed Media" 2-й етап

Всім привіт! А я продовжую міксувати))) Мені подобається такий темп - 1 робота в тиждень. Це мій перший повноцінний досвід участі в СП і це свого роду виклик для мене: зробити все від початку до кінця!!

 І мій другий розворот (перший можна подивитися ось тут) з використанням структурної пасти:


А тепер розглянемо деталі:












 Для створення сторінок скористалася скетчем від Мемуарис:

А також прийму участь у завданні від Еvolution Scrap:

Дякую, що завітали до мене в гості!! Маю надію, що Ви знайшли тут щось цікаве ;-)

7 коментарів:

  1. Дуже класно! Яскраво, емоційно та політньому драйвово! Супер))))) Запрошую на гостини) http://radugah.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий розворот! Уявляю тільки, яким надихаючим буде весь альбом! Дуже подобається і кольорова гамма, і експресія, і ніжність, і пристрасть у вашій роботі. Краса! Дякую, що надихаєтесь з Фабрикою Декору!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля))) Фабрика декору мене завжди надихає))

      Видалити
  3. Какая красотень неописумая! Обещаю сама себе когда нибудь я тоже так буду уметь )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) дякую! Звичайно зможете!! І не коли не будь, а можна пробувати просто зараз! ;-)

      Видалити
  4. Ирина, сколько фактуры, сколько красок, сколько изобретательности) Спасибо, что творите вместе с Мемуарис!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))