Сторінки

четвер, 2 червня 2016 р.

"...about Mixed Media" - 1-й етап

Всім привіт! А я тут в одну авантюру в'язалася))) Ага, я ще ніколи не повноцінно не проходила жодного СП, але тут в мене дуже тверді наміри і море натхнення творити так як я люблю і те що мені подобається - Mixed Media! Так-так, я це люблю ;-) Магія фарб, поєднання різноманітних технік, топпінги, повна свобода......єх, "...about Mixed Media" - 1-й етап:


І так, перший етап і я вирішила зробити перший розворот до мікс-медійного альбому. Як обов'язковий елемент (скрап-папір) в альбомі я буду використовувати набір паперу "Magnolia Sky", сам альбомчик буде 20х20 см.
Ось що я натворила:
Розглянемо кожну сторіночку окремо:

Перша:

Друга:

Ну і скромно - початок мені подобається)))) З нетерпінням чекаю наступного етапу!!! Мікс Медія моя любов ;-)) СП обіцяє бути яскравим))

А ще хочу прийняти участь в завданні від CherryLana:

В роботі використала фоновий штампик "Ноти", вирубні і готові квіти ;-)
А також для розворотів використала скетч від Вензелика (трішки його повернула на одній із сторінок ;-):



Всім па-па))





16 коментарів:

  1. Ірина, офігенний розворот! Зависла на розгляданні деталей ))

    ВідповістиВидалити
  2. Я в захваті!! Крутяцький розворот!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ох, Ириша, это нечто потрясающее!! Такая многослойность и игра цветов просто завораживает!
    Спасибо от Фабрики декору!

    ВідповістиВидалити
  4. Великолепный разворот!!! Очень сочный, яркий!! Столько слоев, не устаешь рассматривать!!! Я прям в предвкушении всего альбома!! Рада что вы творите с нами!!! Фабрика декору!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Яночка) Буду старатися щоб не розчарувати Вас!

      Видалити
  5. Невероятная красота!!! И очень гармоничный разворот!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Також дуже емоційно, але трохи по дівчачому кокетливо)))

    ВідповістиВидалити
  7. Гарно! Насичено, але не перевантажено! Дуже подобаються кольори й багатодетальність!
    Дякую від Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити
  8. Ірочка, розворот просто шикарний, дуже класно все поєднано! Стільки цікавих деталей! Дякуємо за участь у завданні блогу Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))