Сторінки

пʼятниця, 13 травня 2016 р.

Мрії....

Всім привіт! Як і обіцяла - публікую частіше ;-) Ще одна робота із не показаних, але я її вирішила окремо опублікувати, бо дуже вона мені подобається, і дуже легко все склалося, і я вже давно хотіла створити серію надихаючих полотен, і ось перше з них "Мрії":


І деталі:





Мені дуже подобається робити такі роботи....магія фарб, неймовірно ажурний чіпборд і моя нова пристрасть - мікробісер! Я люблю мікс-медія))))

Цю роботу я зробила для квітневого завдання в моєму улюбленому блозі ScrapBox!!!
До речі!!! А в нас в ScrapBox зараз набір в ДК!!! Спробуйте свої сили обов'язково!


А ще я хочу свою роботу залишити в травневій галереї від Фабрики Декору:
В роботі використала наступні матеріали:



6 коментарів:

  1. Супер! легкая и яркая работа! Очень нравится! с удовольствием становлюсь вашим ПЧ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Буду рада бачити Вас в гостях)

      Видалити
  2. Магия красок - не иначе)) Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  3. Ох какая прелесть! Очень нравится!!!!Спасибо от Фабрики Декора!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))