Сторінки

середа, 10 лютого 2016 р.

Скрап на полотні

АААА....як я люблю скрапити на полотні)))) Помаленько заповнювати його декором і кольором....то для мене медитація
А як тут круто вписався чіпбрд від ScrapBox!! Я просто в захваті від нього. Таке все детальна, ажурне, делікатне...так і хочеться його десь використати))))
В мене тепер практично всі роботи із чіпіками ;-) Полотно для ScrapBox не стало винятком))) тут його досить багато ;-)

А ви його так само любите? А як ви його любите використовувати? Чистий чи фарбований? Поділіться секретами використання ;-) Мені буде дуже цікаво їх почитати!

Ну все, ось і моє полотно:


І трішки деталей:


А тут я трішки пофарбувала сердечко білим перламутром:



І ось тут сердечка перламутром покриті:





ех....люблю творити))) Це така крута річ, яка приносить море приємних відчуттів))


Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))