Сторінки

середа, 9 грудня 2015 р.

Альбомчик

Привіт всім! я тільки сьогодні помітила, що не показала вам один альбомчик! Це робота, яка мені дуже сподобалася, для маленького хлопчика...маленьке слоненятко ;-) 
цим альбомчиком повязано багато цікавих моментів....і найголовніше, я зрозуміла, що для створення подібних робіт практично не потрібен скрап-папір (нічого проти паперу не маю, але користуюся ним дуже рідко). А ще зрозуміла, що фарби - це наше все!!! В будь-якому вигляді: спреї, гелі, акрил.....та будь що, що дає колір. 
Зізнаюся чесно, я дуже задоволена альбомом, бо робота над ним відкрила нові можливості, а також допомогла позбутися деяких стереотипів.

І так, альбом для маленького хлопчика (попереджаю - дуже багато яскравих фарб ;-):






















Ось таке от акварельне творіння получилося ;-)

П.С. Напевно треба навчитися робити відеогляд робіт.....а то переглядати таку кількість фото трохи тяжко ;-)

3 коментарі:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))