Сторінки

середа, 16 грудня 2015 р.

Цукерочка від Лєни Моргун + трішки роздумів ;-)

В Лєни гарний повід розіграти цукерочку - її блогу 3 роки! Аж не віриться, що всього на всього 3 роки!! І вже такі досягнення, свій стиль тай взагалі шикарні мікс медійні роботи, які зачаровують, розбурхують уяву, спонукають до творчості! Вітаю Лєну з такою подією! Вона молодчинка! 
А ось яку смакоту Лєна вирішила розіграти:

А точніше, сертифікат на 150 дол. на покупку в її магазині!! З розуму зійти)))) стільки смакоти можна придбати на ці гроші)) цілий скарб!!  Я б все потратила на фарби, глітери, мікробісер і все що з цим повязано.....можливо, навіть би придбала першу в моєму житті колекцію паперу від Prima! Тільки б був хороший настрій у моєї фортуни......Хоча, навіть якщо і буде поганий, то все одно, хороший привід взяти попу в руки, перестати вагатися то туди то сюди і нарешті творити від душі і для душі!!! А що? Чудова ідея та щей прекрасний спосіб налагодити свій дзен....

Ну і кілька фактів про мене:
1. В мене є манюня доця, чудовий чоловік і дуже паскудна киця;-)
2. І так, я бухгалтер по професії, але ніколи ним не працювала.
3. Обожнюю малювати! Особливо фарбами. То в мене ще з дитинства і все завдяки моєму татусю, який постійно мені купляв фарби, олівці і альбоми, які не завжди використовувалися  за призначенням ;-)...Але в один прекрасний день все змінилося. мені тоді було десь 8 чи 9 років і з того часу я малюю.
4. Люблю дізнаватися щось нове, вивчати світ і все навколо.
5. Обожнюю природу. Люблю гуляти лісом і біля річки, люблю коли природа бурлить кольором.....і море, море, море)))
6. Я абсолютно не організована людина((  В мене або є настрій щось робити або його нема.
7. Обожнюю книжки з яких можна щось нове дізнатися або більше зрозуміти себе і світ. Тому художньої літератури прочитано мною дуже мало.

І напевно все)))  І якщо ви дочитали пост аж сюди, то мерщій до Лєни записуватися на розіграш!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))