Сторінки

четвер, 3 грудня 2015 р.

Ялинкова прикраса (перша)

Всі привіт! А я нарешті почала втілювати в життя один свій задум - ялинкові прикраси ручної роботи. До Нового Року ще цілий місяць (без 3-х днів), думаю, що встигну. Ну, а чарівним поштовхом для цього стало нове завдання грудня "Новорічний настрій" від ScrapBox!


Умови досить прості: створити новорічний декор (так, саме декор, тобто листівки, сторінки і т.д. не приймаються) із обов'язковим елементом - новорічним чіпбордом від ScrapBox! Як на мене, то це чудова можливість підготувати до Нового Року ;-) А скільки краси натворили наша ДК! Мммммм....скоріше біжіть набиратися натхнення і творити, творити, творити...

А тепер трішки натхнення від мене:

Моя перша зіронька на новорічну ялинку))) З чіпбордом вона дивиться просто неймовірно. 
Спішіть прийняти участь в чудовому завданні і створити унікальний декор, який подарує особливий настрій у новорічну ніч ;-)

П.С. А ще у вас є шанс виграти гарний приз прийнявши участь в грі-загадці ось тут! Удачі!



Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))