Сторінки

середа, 2 грудня 2015 р.

Мрії здійснюються!!

АААА.....Я дизайнер ScrapBox!!!

 Дві ночі не спала, коли дізналася, що мене взяли))) Чоловік сказав, що тепер в мене не буде часу на всякі дурниці ;-) 

Це просто неймовірно, коли мрії здійснюються!! Так хочеться всіх надихати тими неймовірно гарними, ажурними, делікатними чіпіками....твори не перетворити все)))

Все, чекайте від мене і нашої неймовірно талановитої команди шквал натхнення щодня!! так-так ЩОДНЯ!!!

П.С. А ще ScrapBox підготували для вас класну гру-вгадайку!! А ну, хто мої ручки відгадає??? 

П.П.С. Та ще й приз можна виграти!!! Ви ще тут? А ну гайда відгадувати ручки!!!

6 коментарів:

  1. Іринка, щиро радію за тебе! В тебе чудові роботи і так... Навідь не уявляю що буде в складі нової ДК!... Успіхів і творчого натхнення!...

    ВідповістиВидалити
  2. Сьомі твої ручки, сьомі)) Чи не так??? Ніби так...) Вітаю, Іринко!!!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаню, дякую. А завтра дізнаєшся чи ти вгадала з ручками ;-)

      Видалити
  3. о, як я вчасно зайшла, якраз щоб привітати! Молодець, то все заслужено!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))