Сторінки

понеділок, 23 листопада 2015 р.

Набір в ДК від ScrapBox

Ех, або пан, або пропав ))))  Довго зважувала всі за і проти, вираховувала чи зможу все встигати по часу із моєю Мартуською.....і все таки наважилася подати заявку! Останньою каплею було знайомство із чіпбордом від ScrapBox в живу....неймовірно ажурний і делікатний матеріал, надзвичайно гарний! Тільки дивлячись на нього вже хочеться творити і все складається само собою. Тому, я б була дуже рада попасти до них в ДК. Таку красу так і хочеться донести до всіх-всіх. Тим більше, я люблю чіпборд, в будь-якому вигляді: чистий, фарбований, тонований, з глітером, з ембосингом.....та будь-який. 

І так, набір проводиться ось тут:

 А ось моя п'ятірка робіт (сподіваюсь вони підійдуть):

деталі тут

деталі тут

деталі тут

деталі тут

деталі тут

Ну, побажайте мені вдачі ;-) і самі спробуйте свої сили, а може комусь пощастить і ви будите творити із чудовим чіпбордом неймовірну красу! 








1 коментар:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))