Сторінки

субота, 28 листопада 2015 р.

Фоторамка для Остапчика

Всім привіт! А в мене останнім часом багато робіт із фото. Випробовуємо сили в нових напрямках. Мені завжди цікаво пробувати щось нове, незвичне та й листівок вже багато наробила, тому фоторамка:




Вчора підловила себе на думці, що моїй доці вже 8 місяців, а я ще толком нічого скрапового для неї не зробила((( Треба це неподобство випраляти, а то стільки спогадів тримається в голові.....боюсь все забути

І так, на цю рамочку мене надихнули такі завдання:

Завдання-геометрія “Горох та/або кола” від Аґрафки ( в  моїй рамочці використана висічка кола)




І залишу свою роботу в галереї Фабрики декору
Використані матеріали

3 коментарі:

  1. Que preciosidad!!, me encantan los colores, el globo y la imagen del bebe es tan adorable!!!
    Muchas gracias desde Kiev Scrap Club!! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ох, как ярко и в то же время нежно! Спасибо за участие в задании блога Аграфка!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень приятная многослойность... запахло весной!))
    Спасибо от Киевского Скрап клуба за участие в задании)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))