Сторінки

середа, 18 листопада 2015 р.

Мікс-медійне

Всім привіт! Як ваше "нічогО"? Підготовка до Нового Роком йде повним ходом ;-)....а я тут ще літо згадую......дуже тепле, яскраве, сповнене вражень....

Саме таке літо було у моєї подруги Тані....І мені хотілося зберегти ці емоції для неї і її доці Амалії і ось що склалося:






Міксувати мені подобається все більше і більше....і неважливо стиль то чи техніка.....це спосіб передати емоції! І мікс медія в цьому дуже допомагає.

А як я люблю фіолетовий колір...ммммм....а особливо в поєднанні із жовтим...ммммм....дуже смачне і яскраве поєднання. А ще всякі чіпіки, топінги, маленькі детальки.....ох....ну як можна таке не любити СКРАП Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ))))) А ви так само любите творити?

Із цією роботою приймаю участь в наступному завданні:











2 коментарі:

  1. дуже-дуже гарна робота! дякую від Аґрафки! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ох, какие цвета, какая многослойность! Спасибо за участие в задании блога Аграфка! :)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))