Сторінки

понеділок, 9 листопада 2015 р.

Новорічна листівка

Всім привіт! А в мене продовжує вирувати новорічний настрій ;-) Тепер зовсім протилежна робота різдвяній листівці, в плані використання матеріалів. В новорічній листівці я вирішила побавитися з папірцем від тм СкрапМир із їх нової колекції Rustic Winter. Гарний папірчик ;-) так і хочеться з нього наробити купу новорічних робіт.

Ну а тепер сама листівка:

Гарна колекція! Правда? А ще я випробувала одну річ, яку придбала вже досить давно сніг від ТМ Фабрика Декору....дуже круто дивиться імітація снігу.

І так, на створення даної листівки мене надихнули:
Задание ноября. Уютный вечер від Фабрики декору (я скористалася палітрою із дошки натхнення) 

Використані матеріали


6 коментарів:

  1. Іринко дуже чудова новорічна листівочка! Дякую що долучилась до завдань від Spellbinders в Україні!

    ВідповістиВидалити
  2. Ирочка, замечательная открыточка!! Так и повеяло холодом!!! Спасибо за участие в задании от Киевского скрапклуба!

    ВідповістиВидалити
  3. Надзвичайна ніжність!! Сама полюбила цю колекцію :) дуже вгадали з принтами. А ножі просто чудово це все доповнили! Дякуємо за участь у конкурсі Spellbinders Ukraine!

    ВідповістиВидалити
  4. Ірочка, шикарна робота! Дякую за участь у завданні блогу Spellbinders!

    ВідповістиВидалити
  5. Ириш, така затишна і гарна робота! Дякую за участь у завданні від Spellbinders в Україні!

    ВідповістиВидалити
  6. Ирочка, у вас очень стильные работы!
    Спасибо, за участие в галерее ScrapMir)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))