Сторінки

вівторок, 27 жовтня 2015 р.

Трішки літнього настрою :-)

Всім привіт! Як ваші творчі будні?.....Бо в мене вони, останнім часом, досить насичені. І посеред осінньої прохолоди і майже різдвяного настрою додалось трішки літніх мотивів.... квіти...

І так, весільний комплект:
А тепер детальніше:

- листівка:

- полотно:

Ось така от ніжність в мене получилася. Зробила на одному диханні, що мені не властиво ;-) Дуже швидко, легко.....зробила так як мені подобається (дякую замовниці, що не обмежила в творчості) 

І ще на цей комплект мене надихнули:
Завдання 27. ОЕ: Пташка від Вензелика (на полотні є пара закоханих пташечок ;-)
А для листівки я скористалася скетчем від Київського скрап-клубу
А також залишу свою роботу в Галереї Жовтня ТМ Фабрика Декору:
В роботі використані наступні матеріали ТМ Фабрика Декору: спреї FDPS 04, FDML 25, FDSH 05; перламутрова пудра FD-PW 01FD-PGreenFD-PROSE, структурна паста з піском FDTPS 150, прозорий медіум FDMTR 150, дропси FDDPG 01.
















4 коментарі:

  1. О божечки така краса. Іруся, дякую, що надихаєшся з завданнями від майстерні Вензелик. Милота неймовірна. Я в захваті від кольорів, текстури і взагалі самого настрою роботи. ... Куди писати листи аби мені вернули літо?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Адріана))) Літо прийде до нас наступного року....головне його дочекатися :-)

      Видалити
  2. Чудесные работы! Яркие и позитивные! Спасибо, что вдохновляетесь и творите с нами! Киевский скрапклуб

    ВідповістиВидалити
  3. Какая свежая и яркая весна расцвела на ваших чудесных работах! Красиво очень!!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))