Сторінки

вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Різдво у жовтні ))

А в кого Різдвяно-новорічний настрій, той я)))) ну просто накрило ;-) два дні виношувала ідею листівки і буквально вчора народилася ось така красуня:


Все таке соковите, блищить ммммм.....натворилася від душі))) 

Фон в мене саморобний. І в його створенні мені допомогли: перламутровий спрей від ТМ Фабрика декору - Зимова вишня, а також біла структурна паста з піскомтрафарет від скрап-студії З любов'ю. А з декором мені дуже допомогли ось такі ножі від Spellbinders Snowflake Pendant S5-117, S5-117 і Ribbon Banners S4-324, S4-324: 
 

А тепер завдання, які надихнули мене на цю листівку:

А також залишу свою роботу в Галереї від ТМ Фабрика декору 








8 коментарів:

  1. WOW! Absolutely BEAUTIFUL! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    ВідповістиВидалити
  2. Ірино, неймовірно чудова й святкова листівочка!! Недаремно аж два дні виношувалась, Мега настроЄва!! Дякуємо за чудовий настрій від команди Аґрафка!:)

    ВідповістиВидалити
  3. Hi..Your card is gorgeous.. very festive.. thanks for joining in with Cardabilities..

    ВідповістиВидалити
  4. чудова листівка! :)
    дякую від Аграфки.

    ВідповістиВидалити
  5. Справді дуже зимова робота! Так передати сніг і снігові узори може лише справжній майстер! Дякую що долучаєтесь до завдань від Spellbinders в Україні.

    ВідповістиВидалити
  6. Іра, чудова листівочка! Така сніжна і святкова! Дякую за участь у завданні блогу Spellbinders!

    ВідповістиВидалити
  7. Іра, надзвичайно атмосферна і гарна листівочка. Тепер і в мене настрій став трохи новорічним :) НАстільки переданий настрій. Дуже дякуємо за таке натхнення і участь в конкурсі Spellbinders Ukraine!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))