Сторінки

понеділок, 15 вересня 2014 р.

Нове завдання від Spellbinders в Україні

Привіт-привіт красуні! Як ваші творчі будні? В блогах просто мега-вибух натхнення за останні кілька тижнів - літня спека минула)))) а ще діти тепер всі під каштанами і дубами - трудове навчання))) А ви використовуєте натуральний декор у своїх роботах? Знаю одну майстриню в якої неймовірні еко-роботи!! Елвіра - її роботи ну просто ВАУ! Чомусь захотілося сьогодні розповісти про тих хто мене надихає)) думаю, буду робити таке кожної публікації. Стільки талановитих майстринь, стільки натхнення - вони мене надихають, стимулюють до нових звершень, до нових експериментів....і просто радують новими роботами ;-))

А тепер про Spellbinders в Україні. Ви вже прийняли участь  в новому завданні?

 Для цього потрібно зовсім не багато: ніж або папка, або папака і нідж від Spellbinders! Вам потрібно зробити роботу із використанням ножа і папки, або тільки ножа, або тільки папки))  і все! У вас буде шанс виграти смачний приз - зазвичай це набір ножів!!! правда круто??!!

А тепер невеличке натхнення від мене:


З ось такими ножами і папкою:
Mediterranean Medallion E3DS-001
Fall Leaves P5-001, Ribbon Banners S4-324

Це мій перший досвід використання папки від Spellbinders. Вони такі насичені і самодостатні, що для мене це був свого роду виклик) але, думаю, непогано получилося)) А як листівка вам? І обов'язково долучайтеся до нашого завдання!!! 

П.С. Куди ж я так пропадаю??))) Крім традиційного кардмейдінгу і скрапу інколи роблю щось на весільну тематику....наприклад:
- 60 запрошень для мого однокласника:


- 26 запрошення для Аліни та Володимира:


- 60 запрошень для чудової пари Іри та Павла (червоний цієї осені в моді):


- 100 пакетів для весільних гостинців також для Павла та Іри:


- 28 запрошень для моєї подруги Лени:


І це все за останніх півтора місяці)))) а ще встигла перехворіти два тижні незрозумілою застудою, побувати в лікарні цілий тиждень і завинити моїм улюбленим челендж-блогам кілька МК((((

І осінь тільки почалася,  а роботи вже не початий край, планів ще більше.....нема коли розслаблятися, і точно немає часу хворіти незрозумілими застудами!!! 

Ось такі от новини))) А у вас що нового і цікавого?

2 коментарі:

  1. Ого ну і плоди праці...нічого собі)))) Все дуже гарне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) це ще не все....тут ще дещо доробляю))) то, як то кажуть, як сніг на голову. але досить цікаво і позитивно бачити кінцевий результат)
      Дякую)

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))