Сторінки

субота, 6 вересня 2014 р.

Будь в формі - Ромб

Привіт красуні! я тепер Вас часто буду радувати своєю присутністю))) А заходжу в блогер, а тут стільки нового, стільки натхнення.....таке враження, що літня спека ні для кого не є перешкодою для творчості -  тільки для мене! А на дворі вже осінь))) Так що тримайтесь))) скоро буду вас багато надихати!)))

А сьогодні я до вас із ще однією листівкою. В Штампоманії стартувало нове завдання "Будь в формі - РОМБ"  
 По завданню у вашій роботі повинен бути ром в будь-якому виконанні - фоновий папір, штамп і т.д.

А ось моя листівка:


Ось така яскрава листівка із ромбовим фоном))) а ви завітайте до Штампоманії! Там багато чудових робіт дизайнерів - надихайтесь і творіть разом з нами!!

П.С. Нещодавно приймала участь у великому АТС обміні в блозі Лєни Моргун. Звіт: Свої АТС відправила, дві красуні вже отримали і відписалися; А так як я "голова і два вуха" і загубила на своїй пошті два повідомлення від дівчат, тому не змогла всім відписати, що вже отримала їхні АТС((
Так ось, все отримала:


Дівчата, дякую за чудові АТС!! Вони дуже гарні!

Немає коментарів:

Дописати коментар

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))