Сторінки

вівторок, 30 вересня 2014 р.

Стімпанк))

Всім привіт! А в мене тут зовсім нетипова листівка))) така собі стімпанковська)) ну я собі так думаю, що то така листівка....зовсім чужий той стиль, і навіть не знаю з чим його їдять, але....


 Ось така от! І деталі:

Ще такої кількості пудри для ембосінгу я не використовувала))) Але досить цікаво получилося і навіть дуже натуральні шестерні ;-) 

А робила її для Київського скрап-клубу! Там стартувало останнє завдання по марафону стилів!! Долучайтесь! Цього разу в нас "Екстрім" - робота в стилі мікс-медія, фри-стайл, стімпанк або гранж. Ектримальні стилі правда??? Зато немає обмежень у використанні спреїв, фарб, чорнил  і т.д.))) Спробуйте свої сили та вигравайте смачні призи!!

А ще із цією листівкою приймаю участь в таких завданнях:

Універсальний скетч від Мемуарис (в мене дзеркальне відображення)

Ось і все на сьогодні. Дякую, що завітали в гості!!
Па-па!

1 коментар:

  1. Какая фактура и объем! Супер! Спасибо, что творите с нами, ТМ Мемуарис

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))