Сторінки

вівторок, 2 вересня 2014 р.

Позитивна черепашка))

Привіт друзі! Скучили за мною?? Бо я за вами так!!!!))) давненько мене тут не було, багато чого за цей час сталося всякого...і доброго і не дуже.... але не про все згодом і по-порядку)

А сьогодні я до вас із незвичною для мене листівкою - нарешті познайомилася з американським стилем)) І знаєте..мені сподобалося! І у вас є шанс спробувати цей стиль в Київському скрап-клубі в новому завданні "сплошной позитив":


А ось і моя черепашка на позитиві))):


І трішки деталей:


Як вам такі "доттси"??? Вони дуже популярні зараз)) Але мої не зовсім ті, які популярні, а саморобні! Є одна чудова річ, за допомогою якої їх можна зробити - вітражні фарби на основі клею ПВА! І найголовніше, що тепер ці "доттси" можна зробити будь-якої потрібної мені форми)) 

Ось так))) Сподіваюся вам сподобалася листівка і мій варіант "доттсів" стане у нагоді.
Па-па-па-па..))))

1 коментар:

  1. Ой, прикольно) Листівка така весела і позитивна! А дотси "власного виробництва"- досить оригінально, Іринко!))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))