Сторінки

середа, 9 липня 2014 р.

Вовчик

Всім привіт! Думаю багато з вас вже бачили наше відео-знайомство в Київському скрап-клубі)))) З мого голосу і акценту дозволяю сміятися, і навіть з того як мені не сидиться на місці))

А тепер про листівки, а точніше одну. Стартувало нове завдання від Spellbinders в УккраїніМій улюблений ніж Spellbinders! Думаю такий ніж є у кожної майстрині)) І в мене він дуже чоловічий - шестерні Sprightly Sprockets S5-048
Чому саме вони? Тому що з ними дуже легко зробити чоловічі листівку, які для всіх є важкою темою! Як не крути, але листівку з квіточками і мереживом вміє робити кожна, а от чоловічу.....це випробування!

І так, ось мій мужній вовк)):


І детальки:

Ось такий в мене гарний вовчик)))

Отже, чекаю в блозі Spellbinders в Уккраїні на ваші роботи із улюбленими ножами) Долучайтесь!!!

3 коментарі:

  1. Дуже класна і стильна листівочка!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю твої мотивуючі листівочки) і без квітів)))))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))