Сторінки

вівторок, 8 липня 2014 р.

Будь у формі - трикутник

Нарешті я добралася до блогу))) І сьогодні про нову листівочку і завдання від Штампоманії!Ви вже прийняли в ньому участь???? Якщо ні, то не біда! у вас ще є багато часу, але не раджу відкладати до останнього))) тим більше, що переможець отримає смачненький приз))

І так, завдання зробити роботу із трикутником чи трикутниками, але так щоб їх було добре видно на вашій роботі!


А ось і моя робота:


Мої трикутнички зроблені за допомогою структурної пасти і саморобного трафарету)) а ще я перший раз працювала із папером від 7 Dots! Класний папір! Мені сподобалось, що обидві сторони чудово поєднуються. Так-так, це дві сторони одного листочка) Непогано дивляться, правда?)))

А ще моя листівка дуже об'ємна:


Як вам таке поєднання?

Отже, долучайтесь до нашого завдання!!! І хай вам щастить ;-)

А ще однією з причин чому мене так довго не було - це:


Порічково-малиново-аґрусове щастя))) Ще була чорна смородина, але  я не встигла її сфотографувати))) Вітамінами запаслися на цілий рік))) Відпочинок для душі - збирання стиглих, пахнючих і соковитих ягід!)) Ось такий у нас урожай. 

Гарного всім настрою і дякую, що завітали до мене в гості)

4 коментарі:

  1. Іринко, твоя листівка як завжди - шедевр. І варення. мабуть, теж)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) а варення не получилося, бо добру частину урожаю ми одразу на місця (просто з кущів) з'їли, а решту заморозили (так вони зберігають аромат і смак)

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))