Сторінки

понеділок, 7 липня 2014 р.

Я є...)))

Всім привіт! Скучили за мною??? Бо я за вами так!!! Дуже-дуже сильно! 

Я не пропала, просто мала дуже багато роботи) і за цей час сталося багато цікавого і приємного, а ще мені дуже довго будуть снитися зірочки))

І так, я вам все покажу, але по черзі. Спочатку покажу чому мене так довго не було:

- цілий кошик листівок і коробочок:


- 50 корон із зірочками для знайомого стоматолога:

- кілька подарункових сертифікатів:


- і 28 запрошень для знайомої на весілля:


А ще тепер мої листівки в одному магазині мають свою власну вітрину! Так-так, цілу вітрину)) Якраз чекаю фото з відкриття. Це для них той кошик) Коли будуть фото - все покажу)

А зараз похвалюся моїми досягненнями за останні два тижні))
Всі ви вже бачили, що МЕНЕ ВЗЯЛИ В ДК КИЇВСЬКОГО СКРАП-КЛУБУ!!! Я довго скакала по хаті, коли дізналася про це)) Зовсім скоро буду надихати новими роботами для цього блогу.

А тепер про ТОП-и))) Один із моїх конвертиків попав аж в три):


І так, він сподобався дівчатам з блогу Штампувальня
А враховуючи те, що я фактично "засипала" дівчат роботами)), то ще отримала звання:
)))) а ще ця листівочка попала в ТОП Studio Scrapbooking


І на кінець Київський скрап-клуб! Спасибі дівчатам із попередньої ДК

Наступний марафонець))) морський тег, який я робила по третьому онлайн МК від Тані Дудкіної.
 В першу чергу він попав ТОП від самої Тані. А потім він сподобався дівчатам із блогу Скрап Дівчата.

А тепер мій улюбленець))) ніжний шеббі тег, який я робила по першому МК Тані. Він ще сподобався дівчатам з блогу Ванилные мечты.
Дякую всім блогам за те, що відмітили мої роботи! Мені надзвичайно приємно знати, що мої роботи подобаються вам!!

На сьогодні все)) Обіцяю не пропадати так на довго!

Всім гарного настрою і безмежного натхнення)

2 коментарі:

  1. З поверненням, Іринко! Хоча тебе я бачу наживо частіше)) Слухай, а корони супер, ти говорила про них, але я навіть уявити не могла, які вони прикольні! Молодець!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) та мені після цих корон зірочки ще довго снитися будуть))

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))