Сторінки

понеділок, 9 червня 2014 р.

Вінтажний тег

Привіт-привіт! Продовжую робити тежики по Таніних МК! Я тут трішки на такому емоційному піднесенні після вчорашнього дня))) руки одразу потягнулися робити новий тег. Вінтаж....я далека від нього як земля від сонця)) Ну, я взагалі далека від всіх стилів;-) але продовжую експерименти.

І так, вінтажний тег:


І деталі:


Я цілком усвідомлюю, що вінтаж не передбачає мазюкання білою фарбою, але мені так цього бракувало....вийшла така не зовсім вінтажна робота)), але все виправляє напис;-))) 

Як вам такий експеримент? Мені сподобався) 

Цікаво яким буде наступний МК від Тані) Вже не можу дочекатися) 


4 коментарі:

  1. Експеримент вдалий на всі 100%! І квіти яскраві є і білі фарба, але все настільки гармонійно поєдналось! Навіть не подумаєш, що ти Іринко, далека від вінтажу. Робота дійсно красива, твори ще в цьому стилі у тебе дуже добре виходить!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Вау, какой красивый! Очень крутая работа!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивый тег, Ирина! Мне и шебби ваш понравился очень! Поздравляю с выигрышем - он заслуженный, хоть и случайный! Так много деталей, прямо хочется его вживую посмотреть и все потрогать!!!))

    ВідповістиВидалити
  4. Дівчата, дуже дякую за приємні слова))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))