Сторінки

неділя, 8 червня 2014 р.

Шквал емоцій!!)))

Сиджу на стільці і підскакую))) Дьоргаюсь як фіолетовий мінйон))), але з щасливим виразом обличчя як у жовтого)))

Хто ще не в курсі - Я ВИГРАЛА!!!))) Перший раз я виграла, та ще й в онлайн режимі!))) Мій Вовка аж прибіг до кімнати, коли я від радості закричала)))) Носилася по квартирі з радісним УРРРААА)) Потім швиденько сіла писати, що "я тут! все бачу, чую і радію")) 

А виграла я неймовірно ніжний тег від Тані Дудкіної! Хто дивився її онлайн МК сьогодні, то бачив який. 

І це ще не все) Я ще й попала в її ТОП по минулому МК - шеббі-тег, який можна подивитися ось тут!

Ось моя робота:


Деталі ось тут!

Що хочу вам сказати: ці онлайн курси крута штука! Відчуття реальної присутності на МК, можливість давати запитання (тільки я там трохи тиха, і тільки тихенько за всім спостерігаю), можна почути багато цікавого і нового для себе. Ну я тепер серйозно задумалась на такою штукою як композиція і ідея роботи. Чому? Бо до цього часу я все робила спонтанно) і ніколи не знала що вийде  в результаті. По ходу роботи 150 раз міняється все на світі. Навіть в цьому тегу не була впевнена до кінця і навіть, коли 80% роботи було зроблено - все одно сумнівалася чи подобається мені як вимальовується "картина". В результаті прийшла до висновку, що потрібно хоча б спробувати малювати, для початку, скетчі, а вже потім розписувати свої ідеї і задуми. А ще сьогодні послухала Таню....і вирішила спробувати розробляти хоч якийсь план! Бо все в голові тримати не можливо і не завжди спонтанно вдається зробити хорошу роботу, і в процесі,зазвичай, втрачається першо-початкова задумка....Хочеться якось урізноманітнити свої робити цікавими проектами, а без планування це важко вдається.

Одним словом....я багато чого сьогодні зрозуміла, навчилася і щиро пораділа (як мала дитина), бо це дійсно приємно, коли результат твоєї праці комусь подобається!

До речі, мк Тані можна подивитися в записі і крім того, після кожного мк вона оголошує конкурс: потрібно з робити роботу по темі мк! Отже, долучайтесь, творіть і нехай вам пощастить як мені;-)

А Тані велике дякую за чудово проведений час і неймовірні емоції!!


2 коментарі:

  1. Ого, як класно!!! Вітаю!!
    Мк в онлайн вчора не дивилась, тому буду переглядати сьогодні)))

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю еще раз!! Скоро полетит к тебе подарочек:)))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))