Сторінки

понеділок, 16 червня 2014 р.

Крапочки + квіточки)))

Привіт любі друзі) Всі ви вже в курсі, що я в ДК Штампоманії))) 
Так ось в нас стартувало перше завдання із новою ДК - Сладкая парочка -Точки и цветочки!

Крутецьке поєднання!! Я люблю крапки в будь якому вигляді, а квіти в мене і так майже на кожній роботі)))

І так, ось натхнення від мене:


Ну і ближче самі крапочки і квіточки:



Ось така світла листівка вийшла) Метелики зробила за допомогою ось таких молдів, а ще використовувала ось такий ніж і трафарет для фону, і трошки іншого декору))

Ще такої ніжної роботи в мене не було))) то напевне винне літо))))

Ось так коротко про головне))) Долучайтесь до нас, надихайтесь, творіть і приймайте участь в завданнях від Штампоманії

А ще мене надихнув:

Універсальний скетч від paper boom


3 коментарі:

  1. Неймовірно красиво! Так ніжно, легко і вишукано)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарна, дійсно літня листівка, така освіжаюча

    ВідповістиВидалити
  3. Іринко, ну дуууже гарна і ніжна листівочка! Дійсно, порівняно з усім твоїм завжди яскравим і кольоровим на роботах тут так багато ніжності...)) Але такій милій дівчині, людині, як ти, вона дуже пасує!!!)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))