Сторінки

середа, 4 червня 2014 р.

Шеббі-шеббі тег

І так, я наважилась випробувати для себе новий стиль) взагалі деякі прийоми цього стилю я вже застосовувала і не раз, але ніколи не робила до нього прив'язки....виходило ніби шеббі, але не зовсім шеббі))) так я взагалі з усіма стилями "не зовсім", але щось подібне!))

Ну, люблю імпровізувати)) ну, а яка творчість без цього? але, сьогодні таки вирішила спробувати все зробити від "а" до "я" як книжка пише), а допомогла мені  в цьому всім відома Таня Дудкіна! А точніше - її онлайн МК!
Під час трансляції багато почула цікавого, особливо про молди) Я люблю використовувати ліпнину і в мене є чудовий молд Метелики від Марти Стюарт, але я використовую самозастигаючу глину, а про те що ліпнину із звичайної глини можна варити ніколи не чула! Випробувала - працює і дуже класно, і не потрібно знущатися над духовкою) Ще по ходу трансляції було багато цікавого. Ну, наприклад, композиція) Я таке страшне слово ніколи не використовую і все ліплю інтуїтивно) І про те, що в роботі все має бути зрівноважено і гармонійно за рахунок певного розміщення елементів....одним словом далека я від того)) Ще вчитися і вчитися!

Ну, а тепер шеббі-шеббі тег)): 


І деталі:


Багатошаровість:


Мої улюблені дерев'яні слова від скрап-студії З любов'ю:


І метелики від Марти Стюарт:


Ну як? Шеббі чи не зовсім? Бо мені подобається))) Дуже цікавий досвід і тепер думаю, що це не остання така робота)

З нетерпінням чекаю на нові онлайн зустрічі з Танею і на далі буду пробувати себе в різних стилях)

А ще хочу прийняти участь з цим тегом у завданні "Листівка місяця - червень" від блогу Ванильные мечты


Тому що червень в мене асоціюється з початком ніжної пори тепла, з безкінечним цвітіння квітів, з великою кількістю метеликів, які просто так собі пливуть по небу, з ніжними почуттями і з романтичними вечорами.... для мене цей місяць дуже романтичний і ніжний)) як і мій тег!

Тому ще хочеться прийняти участь у завданні "Ніжність" від Київського скрап-клубу:



Дякую, що завітали в гості!
Гарного всім дня і безмежного натхнення!!


10 коментарів:

  1. Ірочко, чудовий тег! дуже-дуже ніжний! Ванільне дякую! ;)
    І мені здається це дуже твій стиль!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже класні і листівки попередні і тег))) Так приємно бачити, що ти використовуєш наші матеріали=))

    ВідповістиВидалити
  3. Іруська, супер, не боїшся чогось нового для себе і це клас!) Результат вражаючий, справді! Треба і собі щось таке спробувати)

    ВідповістиВидалити
  4. Ира, такая нежность!! Невероятно красиво!! Мне безумно понравился! Такой пухляшок, даже потискать захотелось))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже класно получилось, думаю повністю в стилі Шеббі

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчата, дякую вам всім за приємні слова) Вони дуже надихають на нові творіння! дякую

    ВідповістиВидалити
  7. Тег просто неймовірний...дуже гарно... дуже по-літньому!
    Дякую від блогу "Ванільні мрії")

    ВідповістиВидалити
  8. Очень понравился мне ваш тег! Столько фактур, столько деталей! Спасибо от Киевского скрап-клуба!

    ВідповістиВидалити
  9. Ирочка, очень красиво!!! Спасибо от блога "Ванильные мечты"!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))