Сторінки

вівторок, 3 червня 2014 р.

Листівка №7 - фінальна))

Дочекалися)))) Нарешті остання листівка. Чомусь вона мені подобається найбільше. Ну все, довго тягнути не буду))

Листівка №7 (№1, №2, №3, №4, №5, №6):



І одразу деталі)):


І так, в її створенні мені дуже сильно допомогли:

трафарет від  скрап-студії З любов'ю:

А ще ось такий чіпборд від тієї ж студії:

Як бачите, в нас чудові виробники, а ще асортимент товарів розширюється)) є і папір, фішки і ще є кілька виробників, яких я ще не випробувала;-)) Одним словом - є з чого вибрати!

Я думаю, якщо ми всі почнемо підтримувати наше, то дуже скоро результат такої підтримки нас сильно здивує!!! Позитивно здивує! 

А ще мене надихнули:


Дівчата, це вже остання робота за вашим скетчем)) Тепер буду надихатися іншими вашими завданням ;-))
І завдання-рецепт "Крестики-нолики" від Скрап Пуговки (в мене сизаль+перлинки+квіти)


5 коментарів:

  1. Привіт, Іринка)
    Випадково да тебе потрапила з блогу Штампувальні) Слухай, і зависла!!!! Як це я тебе раніше не читала?)))))
    Мені дуже імпонує твій стиль, почуття кольору) Твої роботи дуже цікаві та неординарні)
    Давай дружити;))))))
    Я Таня, з Житомира)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Таня! дякую))0 мені приємно, що тобі сподобалися мої роботи) Звичайно будемо дружити;-)

      Видалити
  2. Богатство красок в одной работе и все так гармонично перекликаются. Спасибо от Киевского Скрапклуба.

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))