Сторінки

понеділок, 2 червня 2014 р.

Листівка №6 - весільна

Привіт-привіт! Нарешті перестав падати дощ, бо я вирішила придбати собі гумове взуття))))) напевно злякався)) а то я люблю замш, а на цю мокру погоду взуття не напасешся)) 

І так, ми вже на фінішній прямі! Такі різні вийшли листівки) Одні подобаються більше, інші менше, але найкраща прибережена на кінець;-)

А зараз листівка №6 (№1, №2, №3, №4, №5), а так як літо - це пора весіль!!!))), то листівка:



І деталі:


От така яскраво жовта з рожевим получилася листівка)) Все блискітках, об'ємне і мені дуже подобається))

Для фону використала трафарет від Штампувальні:




Ну і на цю листівку мене ще надихнули:







6 коментарів:

  1. метелики крутяцкі!!!! і листівочка така легкааааааа, дякуємо за таку легкість для Штампувальні!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Какие фоны!!!!- Загляденье!!!! Спасибо от Киевского скрапклуба)

    ВідповістиВидалити
  3. Іра, як же мені подобаються ці твої листівочки! Дякую від Штампувальні!

    ВідповістиВидалити
  4. Фон чудовий, а метелики прям такі гламурні-гламурні :)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))