Сторінки

середа, 7 травня 2014 р.

Конвертик на хрестини

В ці вихідні я стану мамою)))......хресною мамою! Я так зраділа, коли мій племінник повідомив мені, що в нього народилася доця!))  
Дуже сильно зраділа, навіть альбом за один день створила)) Він ось тут

Так вже хочу те пампулясте чудо взяти на руки))) обняти і розцілувати)) Вже подаруночків на складала, тепер думаю над гарною упаковкою. Звичайно все вам потім покажу;-) 

А ось і одна з складових даруночка:


і трішки деталей:


Останні дні проходять в клопотах і приготуванні) Мені такі клопоти подобаються)

А ще в мене в блозі зараз проходить голосування по Патріотичному флешмобі! Загляньте, зарадяться жовто-синім позитивом і проголосуйте за роботи, які вам сподобалися найбільше)


3 коментарі:

  1. Така ніжнюлічка! Клас!!!
    Обов"язково показуй нам все в купі)))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарненький подаруночок для маленької ляльки) Щиро бажаю якнайшвидше стати мамою, вже не тільки хресною!!))))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую дівчата! Мені дуже приємно!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))