Сторінки

середа, 28 травня 2014 р.

Листівка про літо...

Привіт любі друзі))) На мене нещодавно напало натхнення...одразу після старту СП Про фарби) Мене ця тема так захопила, що тепер не знаю куди ту всю купу натхнення діти)))

І тут мені на думку спала одна чудова ідея, я вже кілька разів висловлювала підтримку українським виробникам товарів для творчості. Так ось, в мене є пристойна кількість матеріалів від двох чудових  укр. виробників і мені захотілося з ними поекспериментувати. 

В результаті вдалося зробити цілих 7 листівок-конвертів за один вечір)))


Все одразу я вам не покажу))) 

І так, перша листівка:


Ну як літо без метеликів??)) І повітряні кулі для польотів по теплому літньому небі.....і теплі кольори сонечка))) Одним словом - ЛІТО!)

І так, для створення цієї листівки я використала трафарет від чудового виробника Штампувальня!
Ось він:

Ось детальки листівки:


Мені дуже цей трафарет подобається)) З ним можна зробити ніжні листівки, оскільки його товщина не велика, то там структура виходить делікатна і акуратна.

Одним словом - я в захваті)) 

А ще я погано запам'ятовую закордонних виробників (їх назви), ну хіба крім тих, що всі знають і постійно на вустах))) Тому сказати чиї то штампи і повітряна куля не можу (не пам'ятаю)....а от метелики, то ніж від Тіма Хольца (я його фанат))) і вони прекрасно виглядають на цьому фоні (то я так скромно)

І, якщо чесно, мені зажди подобаються мої роботи;-), а то який сенс займатися творчість і не бути задоволеним його результатом? Ви зі мною згодні? 

Ну а тепер: на створення цієї листівки мене ще надихнули:





Ну і ПІДТРИМУЙМО УКРАЇНСЬКЕ!!!!))) І челенджі і виробників! Вони в нас дуже класні, цікаві і креативні! 

12 коментарів:

  1. Правильно, Іринко, треба поважати своє рідне ( це я про виробників)) Ну і, безумовно, любити своє НАЙРІДНІШЕ! ( це я про результати власної праці))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))) дякую, Оксаню))) буде підтримувати разом!

      Видалити
  2. :) дуже чудово! Хочу решту листівок роздивитись ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Яка вона чудова!! така повітряна і свіжа)
    І як же ти вмієш дражнитися))))))) чекаю наступні) І, звістно, челенджі і виробники у нас чудові, підтримуємо!)
    А ще вітаю з першою сотнею))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринка, дякую велике!!! Напиши мені на пошту pandorafim@gmail.com - як сотому читачу, для тебе є подаруночок)

      Видалити
  4. )))УРА! З мене цукерка))) Перша сотня)) Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Іринко, дуже гарненька листівка і дуже хочеться побачити решту! А ще, ДУЖЕ дякую за такі теплі слова про українських виробників! Так приємно... ))))) Натхнення Вам безмежного!

    ВідповістиВидалити
  6. ото я розумію натхнення прийшло!!!! так ніжно і так усе вишукано!!!! дякуємо за участь в завданні від Штампувальні!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Красота!!!!! Спасибо от Киевского скрапклуба)

    ВідповістиВидалити
  8. Згідна - головне отримувати задоволення від творчості :)

    ВідповістиВидалити
  9. Іро Ваша серія листівок позитивна, тепла і яскрава. Дякую, що творите із Штампувальнею.

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))