Сторінки

четвер, 15 травня 2014 р.

Зустрічаймо переможців (П.С.)

Привіт любі друзі) Зачекалися на результати?!))) Так ось, не буду тягнути з їх оголошенням:

По результатам вашого голосування ось тут! найкращою роботою обрано:

14. Victoria Petrenko (за неї віддали 10 голосів)

На другому місц
 1. oli4ka (8 голосів)


І на третьому:

12. Ludmila (4 голоси)


Вітаю дівчата!! І щоб все виглядало як годиться, тримайте банери:




І як і обіцяла в нас буде три призери, а точніше чотири)). Тому до Віки приєднуються:

з її чудовою листівкою 


І ще одна робота, яка мені дуже сподобалася, а точніше дві! 


і 




Мене ці соняшники зачарували одразу! Вони просто неймовірні! Стільки клопітливої роботи, такі насичені, об'ємний....і ще я дуже люблю соняшники (в мене навіть весільний букет був зроблений з цих неймовірних сонячних квітів) тому я просто не могла повз них пройти)))) та ще й вибрати один з них!)))

Для Наді, Тані і Каті в мене є також свій банер))):

І так, Віка, Надя, Таня і Катя чекаю на повідомлення з вашою адресою на електронну скриньку pandorafim@gmail.com

А всім дівчатам дуже дякую за участь і за ваші неймовірні роботи! Тепер я впевнена що це не останній такий флешмоб)))) 


П.С. Власне кажучи чому цей флешмоб був затіяний: може хтось з вас зустрічав ось такий проект вконтакті Листівка на Майдан! Прекрасна ідея, але він закрився так і не встигнувши набрати оборотів((( Тому я вирішила організувати такий флешмоб тільки щоб побачити, що є небайдужі люди до нашого рідного українського... І як ви самі бачите такі люди Є! З різних куточків України: Херсон, Донецьк, Київ, Тернопіль..... Це чудово! 
А ще вирішила таки привезти листівки на Майдан щоб сказати тим людям, які за нас там стоять, що про них не забули,  і що їх підтримують усім серцем і душею! Минулої неділі ми з чоловіком там були....привезли всього 11 листівок (дякую Наді і Олі, що поділилися своїми листівками) і ходили по Майдану та просто роздавали хлопцям, особливо тим у кого були сумні обличчя! Дівчата, це не передати словами!!! Як тільки те все бачиш....вириваються сльози(((, а тільки подумаєш про владу - одні погані слова!... Неможливо бути байдужим, коли ти побував там....

МИ НЕ МАЄМО ЖОДНОГО ПРАВА НА ПОМИЛКУ!!!! Тому коли будуть вибори 25 травня - проголосуйте за того, кого вам підказує серце і розум, а не рейтинг!!!! І це не все - ми повинні просто добре виконувати свою роботу і не мовчати, коли відбувається беззаконня!!! Ніхто за нас нічого не зробить! Кожен має почати з себе! Тоді і тільки тоді в нас все вдасться! 

Слава Україні!!


7 коментарів:

  1. Дякую за топ і за ваші голоси))) Мені дуже приємно))) Та тільки хочу сказати, що кожна робота варта першого місця, бо кожен з нас вклав туди своє серце і безмежну любов до рідної землі. І як класно, що на цей флешмоб відгукнулись дівчата із різних куточків нашої України!
    Іра, дякую за організацію)))
    Миру нам усім та мудрих керівників!
    Слава Україні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, в тебе дуже достойна робота! Ти молодчинка! Героям Слава!

      Видалити
  2. Які чудові роботи всі! Дякую організаторам за таку ідею! просто браво :) В захваті :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, наступного разу долучайся до нас)

      Видалити
  3. Дівчата, скільки краси було вами створено! Неймовірні роботи! Мира нашій країні та щастя у кожну родину...
    Для мене велика честь посісти перше місце, але насправді ви усі - переможиці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка! Погоджуюся з тобою, усі переможці! Дякую, що ти не обійшла нас стороною і створила таку чудову роботу!!

      Видалити
  4. Я як завжди все прогавила! Вітаю переможниць, дійсно, роботи чудові!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))