Сторінки

субота, 31 травня 2014 р.

Листівка № 4

Привіт дівчата! А вже встигли прогулятися під весняним дощем?  Сьогодні останній шанс)))) промокнути під весняним дощиком 2014 року;-) А завтра літо, літо, літо.....А мені сьогодні ніби вкололи конячу дозу ендорфіну))) А у вас таке буває? Ну щоб ви прокинулись в дощовий день з хорошим настроєм?)) 

Ааа.....сьогодні буде листівка з блакитним фоном, якраз на дощову тему, а точніше на водну (хоча вона зовсім не морська чи щось таке):


І знову не без українських виробників)) Ще один чудовий трафарет від Штампувальні:


І прекрасний чіпборд пір'ячко від скрап-студії З любов'ю:


Ось детальки:



Усі попередні листівка ось тут, тут і тут)))

Чому я так люблю трафарети?....Бо для мене має значення тактильне відчуття, коли береш листівку в руки! Вона повинна мати структуру)) Просто мені так подобається;-)) Просто листівка має бути 3D,  а не плоскою, без форми і т.д. Тому, напевно, так багато декору використовую, а не паперу.

А якими на вашу думку мають бути листівки? Які найбільше подобаються? Який декор ви любите використовувати?

І вже за традицією)))))



Ну погодьтесь - гарний скетч! Це вже четверта листівка під ряд за ним зроблена)) просто він мені дуже подобається!

П.С. Побачила сьогодні зранку он те відео))) і зрозуміла: позитивний настрой вирішує все!!)) Тож давайте посміхатися кожного ранку новому дню!!))


І все в нас вдасться)))



1 коментар:

  1. Ира, какая чудная волшебная мятно-бирюза, красиииииво, рады видеть тебя в гостях в нашем Клубе
    С уважением, Киевский

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))