Сторінки

пʼятниця, 30 травня 2014 р.

Листівка № 3 - закохані пташки)

Ну що, продовжуємо)

Вам подобаються листівки? Бо я трошки хвилююся) 
Знаєте, всі хвилюються перед тим як комусь показувати свої творіння (я так точно), бо ж ніколи не знаєш, яка буде реакція...хоч сама своїми роботами задоволена, але, як і для кожного творця (а ми творці!), важлива думка глядача! Не завжди люди розумію те, що ж собою являє ця робота, в чому тут задум.....а найцікавіше запитання: а нашо ти ось це тут приліпила?))))) "Тонкий дизайнерський хід" завжди рятує в такому випадку;-) Особливо тоді, коли ти просто зробила листівку, бо так собі захотіла, без жодного задуму. 
А, до чого я те все? А давайте поділимося своїми способами "боротьби" із "знавцями" в нашій творчості! Бо сама зіткнулася з тим, що дуже багато людей люблять "покращити настрій" своїми 5 копійками...і  в мене зранку виникло нестримне бажання підтримати тих, хто з таким не справляється, а ще дуже б хотілося дізнатися ваші методи і прийомчики))) а то "знавців" все більше, а аргументів все менше;-).....нахлинуло мене щось з самого ранку))))

Ну, все! Листівка №3:


Ось такі закохані пташенята))) я їх так люблю;-) Я взагалі пташок люблю і люблю за ними спостерігати. А ще в нас в під'їзді є у когось канарейки! Як вони співають!!!)) То щось неймовірне! (ну вони мене і надихнули)) 

А ще минулого разу, коли ми їздили в село до батьків, по дорозі з лісу перед нами вилетіла синя пташка. Точніше то не синій колір був, то було щось схоже на ультрамарин! Я такого кольору ще не бачила! Вона була така малесенька, але її було важко не помітити! В місті таке побачити практично не можливо....цивілізація...

Деталі:

Кому цікаво: листівка №1 ось тут, а листівка №2 ось тут!

І так для фону я використала ось такий трафарет від скрап-студії З любов'ю:


А ще ось такий чіпборд від тієї ж студії:



Мені дуже подобаються і трафатери і чіпборд! 
Завдяки трафаретам (їхній висоті) вдається дуже чітка структура. Особливо люблю їх використовувати із структурною пастою з ефектом кракелюра! Тріщинки тоді глибокі в дуже чіткі) 
А чіпборд то взагалі окрема тема) До скпа-студії я його взагалі не використовувала, а тепер не можу без нього обійтися! Класні дизайни і чудовий в роботі!

І ще мене надихнули на створення цієї листівки:


І завдання-рецепт "Крестики-нолики" від Скрап Пуговки (в мене рафія+перлинки+квіти)


7 коментарів:

  1. Любуюсь твоїми листівками,ммм)))

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова листівка, як завжди, Іринко!) І кілька слів про "знавців" хендмейду) Я на роботі таких зустрічаю регулярно)) Одна жіночка якось поцікавилась по скільки листівка (якраз та, що ручної роботи). Назвала їй ціну, 25 гривень. А вона: "Причепили шнурок і хочете 20 гривень??"))))))) Зрозумівши, що вести бесіду тут особливо не буде з ким, я відповідаю: "20 гривень-це якраз за вміння ось ТАК зав'язати цей шнурочок")))) Жіночка мовчки пішла собі...))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Хо-хо) За живе)
    Я майже нікому не показую свої роботи) Щоб мені не тикали, що і як... Знаю, що мій мікс-медіа не завжди отримає підтримку у публіки, а роботи на замовлення роблю в "спокійніших" стилях)))))

    ВідповістиВидалити
  4. )))) дівчата, я впевнена, що в кожного майстриня робить 2 типи робіт: на замовлення і для душі) Мені хочеться ці два напрямки об'єднати! Але це з часом. На кожну роботу є всій "покупець", Головне не зраджувати собі і своєму душевному настрою)

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красивенько!
    Спасибо от СкрапПуговки!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень милые птички, тем более в таком исполнении! Спасибо от Киевского Скрапклуба.

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))