Сторінки

середа, 2 квітня 2014 р.

Альбом для маленької принцеси

другий в моєму житті альбом))) перший не показую, бо фотографувала на швидку руку і трошки не вдалися фото)) а от цей покажу!
зробила для маленької принцеси, моєї похресниці)) і він всього 15 х 15 см) маленький як і моя красуня)

І так, ви готові?!!! до цілої купи фото))))

обкладинка



вид з боку  



перший розворот





другий розворот



третій розворот



четвертий розворот


і останній п'ятий розворот


ну вигляд з тилу))



випробую фортуну в наступних завданнях:


Техничный понедельник №7 - декоративный скотч від Memuaris




як ви помітили, я тепер щаслива власниця кількох трафаретів від скрап-студії "З любов'ю"! просто не можу ними натішитися))) я і так любила фони ляпати сама, а тут ще й структурна паста і ву-а-ля! нащо мені тепер той скрап папір?))) мені він і так важко давався)) хіба тільки від Graphic 45 не буду відмовлятися)) правда до неї ще не дожилася, але все з часом!) 

можу показати вам трошки робочих моментів) 

в процесі бризгання, сушки і використання структурної пасти



трошки штампінгу, кілька смужок паперового скотчу і опа:


всі листи на фото не помістилися))

а тепер про одну цікаву штуку, яку я затіяла)) гей, українські скрапери-патріоти об'єднуємося!!! у невеличкому флешмобі на патріотичну тему)) всі деталі ось тут!!




17 коментарів:

  1. Гарнесенький альбомчик! Скільки всілякий деталей і так цікаво було переглянувати як створювались сторіночки)))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже класний, просто суперський альбом! Такий яскравий і ніжний водночас. Дуже цікавий прийом із надрізанням рамочок, сердечок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надя! Головне не боятися експериментувати!

      Видалити
  3. Замечательный альбом! Очень нежный получился! Спасибо, что творите вместе с Хомячком!

    ВідповістиВидалити
  4. wow!! the album is so beautiful!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Столько кропотливой работы и так красиво!
    Спасибо от Хомячка!

    ВідповістиВидалити
  6. Класно, я давно казала, що ти шедеври робиш і без скраппаперу!!! Клас, а я все боюся навіть спробувати...(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Та нема там чого боятися)))) включай улюблену музику і вперед!

      Видалити
  7. Як ніжно і водночас яскраво!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дівчата! Дуже дякую за такі теплі слова)) мені дуже приємно!

    ВідповістиВидалити
  9. Альбом по настоящему восхищает! Нежный, для настоящей барышни) Спасибо от Мемуарис!

    ВідповістиВидалити
  10. Класний! Дуже! Такий яскравий.
    А що за техні перепльоту?
    Класна ідея!

    ВідповістиВидалити
  11. Ой, а десь мій коментар дівся )
    Хвалю файнкзну роботу!
    Дуже класний та милий альбомчик! І ці совки, обожнюю їх ))))
    А що за секрети перепльоту?
    Чия ідея?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Та нема там ніякого секрету)) то просто перепльот по Виноградовій)))

      Видалити
  12. Клаааасссссс!!!!!!!!!!! Спасибо от Мемуариса!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))