Сторінки

субота, 12 квітня 2014 р.

Великодня №1

залишився тиждень до чудового свята - Великодня! ну і як без листівки?!))))) багато писати не буду)))  ось моє творіння:



ну детальки:



гніздечко сама робила))) в інеті багато мк по них)) якв наших так і в закордонних майстринь! дуже просто і легко робляться - оригінальний і легенький декор для листівки...а штампик то від скрап-студії З любов'ю! правда класний?)) 

мені дуже подобається творити різні роботи, то саморобні фони, то багато різноманітної вирубки)) а ще мені тепер подобається ліпнина)) 

і так, надихнули мене на цю листівку:



і ось такий скетч від Київського скрап-клубу 



я його трішки повернула по горизонталі))

і долучайтеся до патріотичного флешмобу!!! давайте знайомити світ з усім українським разом! 



8 коментарів:

  1. Іринко, листівочка насичена і багата, як і всі твої чудові роботи!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая открыточка! Спасибо, что творите вместе с Киевским скрапклубом)

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ти!! Класно!!! Так багатошарово.
    Я вже тоже таких ножів з листочками хочу))) Дуже класно виглядають!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна!
    Насичена така і свіжа! ))

    ВідповістиВидалити
  5. Іринко, вона чудесна! Веселих свят тобі!

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчата, дякую за теплі слова! Вони мене надихають!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))