Сторінки

пʼятниця, 28 березня 2014 р.

сонечка)))

і в продовження патріотичної теми:


як то кажуть "і тут Остапа понесло")) якось так мене пройняла ця тема, що не встигаю всі ідеї втілити в життя))) треба записувати)

а ще з недавніх пір полюбила трафарети) так як я люблю робити фони сама (рідко використовую скраппапір)  
і в Мар'янки тепер є гора крутих трафаретів, а мій найулюбленіший це цеглинки) якраз фон за його допомогою робила.

а ще виявилося, що в мене добрячий запас сонечок)) а на дворі весна! вже бруньки починають розпускатися...чарівна пора!

ну і ви вже бачили мою затію? "Патріотичний флешмоб" чому за це взялася? тому що стільки різноманітних тем вже розглядалося, а наша рідна українська тематика практично ніде не згадується! а скільки в нас краси, яка надихає!!! вишиванки, пісні, вірші, традиції, обряди.....і так можна до безкінечності! давайте створимо український стиль в скрапі!!!
а ще для тернополянок  і не тільки: ви бачили ось цей проект "Листівки на майдан" в контакті? долучайтесь! давайте подаруємо краплинку підтримки нашим героям! вони ж там за нас стоять! 

ну  і на завершення, саме для цієї листівки мені хотілося зробити фон власноруч і з цією роботою хоче прийняти участь у завданні  "Саморобний фон" від сонячного блогу Sunhouse




2 коментарі:

  1. Круто вийшло))) Насичено і по-веняному. А трафарети я теж починаю любити... особливо коли вдається їх використати так, як собі в голові малюю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я від тих трафаретів в дикому захваті!!!!)))

      Видалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))