Сторінки

понеділок, 24 березня 2014 р.

жовто-блакитна і червона калина!!

а в мене сьогодні загострення патріотичного настрою!!))) чим і вам бажаю "заразитися")))  прослухала "оду радості" з Одеси, пустила сльозу, щиро в душі зраділа - бо такий народ не перемогти!!




і все це вилилося ось в таку листівку:


соняшник, калина, колоски....жовто-блакитні кольори... а як це все гарно поєднується))

а давайте влаштуємо флешмоб!! не простий, а патріотичний!!

Умови: 
1. Надихнутися позитивними новинами про нашу країні або величною історією, віршами Шевченка, Франка, Костенко, Українки, народною творчістю (рушниками) традиціями....будь чим українським, що викликає позитивні емоції. Обов'язково написати про це в пості з вашою роботою! 
2. Створити листівку, сторінку....та будь що, що вам спаде на думку і повною мірою передасть ваш український дух. 
3. Обов'язково мають бути жовто-блакитні кольори та ще щось, що символізує Україну, наприклад калина.
4. Додати свою роботу в містер Лінк до 22 квітня (всесвітній день Землі).
5. Найголовніша умова: вкласти душу в роботу!!

Після 22 квітня ми спільними зусиллями виберемо 5 найкращих робіт, серед яких я розіграю головний приз (ще не визначилася з ним;-)). Також буде розіграно невеликий подаруночок серед всіх учасників. 

Як вам така ідея? 

З нетерпінням буду чекати на ваші патріотичні роботи! Маю велику надую, що таке завдання підніме вам настрій і трішки відволіче від тих гнітючих подій, що зараз відбуваються в Україні.

Слава Україні! І миру у Ваших серцях!






15 коментарів:

  1. класна ідея!!! обов"язково приєднаюсь))
    листівочка твоя дуже патріотична)))

    ВідповістиВидалити
  2. і я приєднаюсь.))
    А листівочка просто чудо.))

    ВідповістиВидалити
  3. Ідея - супер, я вже пару днів щось таке хочу зробити, тепер і стимул є! Листівка дуже класна!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дівчата! Дякую за підтримку!! Залучайте друзів! Давайте покажемо, яка наша Україні гарна, позитивна і сильна духом!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірино, ідея чудова! Підтримую усією душею!!! А до флешмобу приймаються тільки скрапові роботи? Чи можна і з іншими видами творчості до вас приєднатись?

      Видалити
    2. Люда, будь-які роботи приймаються! головне щоб з душею і на патріотичну тему!

      Видалити
  5. Дякую вам за таку цікаву ідею! Приєднуюсь залюбки до цього флешбому!

    ВідповістиВидалити
  6. Така цікава ідея! І я приєднуюсь :-)

    ВідповістиВидалити
  7. Обов'язково приєднаюся!)

    ВідповістиВидалити
  8. Іро, твоя листівка просто казкова. Відразу видно, що душу вкладено. Я на своєму блозі намагаюсь не говорити про "політику", досить це вже болюча тема. Але саме в цей період почала робити листівочки із патріотичним підтекстом - з соняхами. Думаю, всі, хто хотів зрозумів це. Крутила соняхи, дивлячись новини в Інтернеті.
    Дякуючи Люді, дізналась про ваш флешмоб, тож дозвольте приєднатись :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ваш сонях просто неймовірний! Я далека від квілінгу (трошки не моє), але сонях мене зачарував! Дуже гарний! дякує, що приєдналися!

      Видалити
  9. Я теж приєдналась. Хоча вже і поза лінками.. http://tea-with-victoria.blogspot.com/2014/04/ukrainian-card.html

    ВідповістиВидалити
  10. Дівчата, всім дякую за участь!! Ваші роботи неймовірні!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))