Сторінки

середа, 19 березня 2014 р.

Набір в ДК

невеличка віддушина)) мені дуже подобаються ножі від spellbinders, але до дизайнерів від цієї фірми мені як до неба) хоча ніколи не пізно вчитися і вдосконалюватися) а тут ще й Яна зробила такий гарний подарунок: можливість бути дизайнером spellbinders в Україні 



ну в мене всього тільки 6 наборів ножів від spellbinders)))) але вже встигла з ними трошки натворити:

- шкільна листівка із використанням ножів Fall Leaves (P5-001) та  Noble Roman Punch Template (PT-F03)


-  восьмимарцівська))) ножі Nobel Rectangle (S5-190) зовнішня рамочка  і Botanical Swirls (S5-154) тиснення на фоновому листі


-  ще одна восмимарцівська, точніше дві, схожі між собою, які мені дуже подобаються) ніж Nobel Rectangle (S5-190)



чоловічі "з днем народження") ножі Sprightly Sprockets (S5-048)



- і одна валентинка з ножами Sprightly Sprockets (S5-048) 


ось так от підпірка))) получилося цілих сім листівок) ну, як то кажуть "ні пуху, ні пера"

3 коментарі:

  1. Листівки просто неперевершені, бажаю успіху у досягненні бажаного

    ВідповістиВидалити
  2. Іра, бажаю успіху!Роботи всі чудові і неповторні!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))