Сторінки

вівторок, 11 березня 2014 р.

із не показаного)))

напевно, як і більшість з нас, засиділася в новинах((( через це не встигаю показати всі зроблені листівки.....стараюся робити тоді, коли трошки легше стає...так щоб можна підійти з позитивними емоціями до роботи)

ось кілька валентинок:



невеличкі листівочки 10х10 см)) після них я зрозуміла, що нарешті дозріла до інструменту для зістарення країв)))) 


квіточки сама робила)) це для мене як медитація))

ще дві восьмимарцівські:


коли сфотографувала, то зрозуміла, що іриси важко розгледіти)) напевно потрібно було фотографувати під кутом))) вони ж в мене всі на об'ємних квадратиках, а так зовсім не видно)) мусите вірити на слово))


тут також все об'ємне)) і ще в мене тепер нове захоплення - метелики))

ну і остання просто так (здається на день народження її замовляли для якоїсь пані))


крім метеликів мені тепер подобається ще вирізати різні елементи із скраппаперу, використовувати вирубку і ліпнина з полімерної глини) 

в місцевому магазині знайшла чудову глину: дуже легенька, білосніжна, самозастигаюча...дуже схожа на глину від Марти Стюарт...виробник Яронія, але назви не пам'ятаю. працювати з нею одне задоволення, але є і два мінуси: 1. трішки липне до рук (це пояснюється тим, що фактично це є розмочене целюлоза із клеєм ПВА, мені так здається по відчуттях і запаху) 2. якщо використовувати із молдами Марти Стюарт, то витягнути фігурку одразу не получиться! інколи потрібно чекати цілий день...
але ліпнина з цієї глини просто ідеальна для листівок)

ось так от...трішки позитиву)) а які цікаві матеріали використовуєте Ви? 

2 коментарі:

  1. все такие красивые и женственные!

    ВідповістиВидалити
  2. чудові листівки! такі багатошарові та об'ємні! дуже мені подобаються!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))