Сторінки

субота, 15 лютого 2014 р.

шестерьонки в серці)

страшна така назва)) але повністю передає суть листівки для коханого хлопця моєї подруги....потрібно було передати всі почуття і відчуття...ну і, мені здається, крила, шестерні (як би механізм у серці запрацював швидше;-) якось так), квіти....все це створило ось таку листівочку:


моєму Вові вона дуже сподобалася)) в першу чергу тим, що кольорова (чому це всі роблять чоловічі листівки в темних тонах), є квіти (і чому всі думають, oj ми (чоловіки) не любимо листівок з квітами)) та й просто тим, що зовсім не схожа на стандартну чоловічу листівку)) він в мене головний "критик", "порадник", "безпристрасний" помічник))))

а надихнуло мене на її створення ще й завдання 71 Чоловіча листівка із зіркою або шестернею від Special Day Cards

2 коментарі:

  1. wow!! замечательная открытка!!! стильная такая!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Здорово! Спасибо от SDC! Удачи!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))