Сторінки

субота, 15 лютого 2014 р.

в очікуванні весни))

а я вже квіти ліплю на ліво і на право))) сьогодні просто весняний настрій)) вийшла зранку на двір, а там сонечко, пташки розспівалися)) і все, вже відчувається дух весни! ну я ж розумію, що це тільки 15 лютого, але, чесно кажучи, після такої незрозумілої зими вже хочеться тепла. сніг приносить радість тільки на новий рік і на різдво, а цього року він нас нагло проігнорував(( тому я вже повним ходом готуюсь до весни:


офіційно в мене почалася манія на квіти)))) чоловік сказав, що це не моє)),а я не могла стриматись щоб ще одну квіточку не приліпити))) як то кажуть "і тут Остапа понесло")) як вам такий варіант моєї творчості?)))


1 коментар:

  1. Листівка по-справжньому весняна! У мене квіти завжи викликають захоплення, живі, мальованні, паперові...)))))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))