Сторінки

четвер, 13 лютого 2014 р.

валентинка)))

і так, валентинкоманія почалася в мене ще тиждень тому, а зараз просто завал)))) так як дівчата замовляють хоча б за тиждень або півтора, а хлопці - за 1-2 дні! і я вже 2-гу ніч мало сплю(( сердечка мені скоро снитися будуть))

і так зустрічайте валентинка №1:



ну як вам? доречі, ці яскраві квіточки мого виконання) признаюся чесно мені більше подобаються саморобні квіти, ніж куплені) мені подобається їх робити...своєрідна медитація)) під улюблений серіальчик або класний веселий фільм....а палітра мммм!)) люблю все робити сама! в цьому і є суть листівок ручної роботи) правда??

а ви любите робити декор своїми руками? чи надаєте перевагу готовому?


4 коментарі:

  1. стильная и красивая открытка! умничка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень ярко и позитивно! Спасибо, что вдохновляетесь в задании "ScrapMaster"! Удачи!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))