Сторінки

пʼятниця, 7 лютого 2014 р.

Ліфтинг і не тільки(

привіт-привіт! вже встигли за скучати за мною(( в світлі останніх подій трошки натхнення пропало(((йому напевно стало страшно і воно заховалося((( зараз вже трішки легше, але мене переповнює відчуття невизначеності  і невпевненості в завтрашньому дні!  читаєш і дивишся новини - душа болить....хоча, останнім часом звучать втішні слова "поки самі не зробимо нічого не зміниться!" це радує лише тому, що переламався он той стереотип " моя хата з краю..."...особисто в мене це вселяє надію. ще було б добре як би так звані лідери перестали "зливати народ", бо це вже настільки очевидно, що просто викликає відразу(((  але нічого, буде свято і на нашій вулиці! тільки позитивний настрой! тільки позитивні справи і думки і все у нас получиться!!!!


*******

по при всі ці негаразди вдалося трішки відволіктися) я знову повернулася до свої улюблених бризгів, клякс.....мені вони допомагають зняти емоційну напругу! раджу спробувати!))
і так, в ЗДД стартував новий ліфтинг в рубриці "Майстри скрапу" 


цього разу ми ліфтимо чудову майстриню, одного із наших дизайнерів Галю Проценко Galinushka! завітайте до неї в гості, там є чим милуватися і надихатися!))

ось її чудова листівка:


а ось і мій варіант:


приєднуйтесь до нашого завдання і творіть в задоволення!!!


3 коментарі:

  1. какой солнечный и позитивный вариант! классно!

    ВідповістиВидалити
  2. Іра, я вірю, що все буде гаразд..Що ці страхітливі речі закінчаться і наш народ зможе жити у демократичній державі, де кожен зможе вільно висловлювати свою думку і не боятись переслідувань...

    Ліфтинг дуже вдалий! Молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дівчата, дякую за позитивні слова!)) мені дуже приємно!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))