Сторінки

субота, 15 лютого 2014 р.

Мій красивий блог - Урок № 2

перший раз робила палітру))) це нове завдання від Лєни! і так:


ну тепер я на кілька операцій в фотошопі знаю більше))) ну чесно, вже давно збираюся освоїти його до рівня "дружбан", але все ще поки залишаюся на рівні "знайомий")) всі нормальні люди дивляться уроки по фотошопу і так вчаться, а я методом спроб і помилок...як завжди)) ну знаєте як то кажуть "не треба винаходити колесо! його давно вже винайшли" - це точно не про мене)) я винайду ще одне, а потім друге.....ну ви зрозуміли)))

так ось, домашнє завдання - визначитися з палітрою і підписом для фото!

1. палітра. ну це ж треба так?!))) коли я записувалась на уроки, то мала в голові більш-менш чітку картинку того, що хочу бачити у своєму блозі.....і так було, до поки не дійшла черга до палітри! дві години на те щоб приблизно знайти картинки, які хоть чуть-чуть би мені підійшли по палатрі....все це мене ще більше заплутало))) 
одну палітру я таки подужала, та ще й сама зробила)))  


мені дуже подобаються зелений і жовтий кольори (хоч на фото переважають тільки зелені кольори, а жовтого і близько нема...але все ж таки він сюди прекрасно вписується))) особливо пастельні відтінки)) я думаю, що це будуть не погані кольори для мого блогу....жовтий в мене асоціюється із літом, сонцем, кульбабами....чомусь навіть із джмелями))) люблю цих полосатих комашок))) а зелений із весною, коли природа прокидається і все з монотонно чорно-сіро-білого стає кольоровим)) спочатку зеленіє,а потім набирає оборотів і розширює свою палітру! ось так от!

2. підпис для фото. в принципі в мене вже є підпис для фото:


але він у мене вже рік і захотілося його трішки змінити! 
я дуже люблю шрифт, який імітує друкарську машинку, тому він в мене основний) трошки погулявши просторами інтернету я вирішила поєднати два шрифти схожі між собою) і ось результат:


мені такий варіант сподобався більше...він якийсь веселіший) і в ньому поєдналися чудово нік і моє ім'я) як вам такий варіант?

3 коментарі:

  1. Добрий день Ірина , частенько буваю у вас в блозі ( ви дуже талановита людина) . Палітра причюдова , така квітуча і радісна))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!! мені дуже приємно) я рада кожному гостю!

      Видалити
  2. Здорово))) Очень красивые шрифты))) А я вот еще ломаю голову....)))

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))