Сторінки

понеділок, 10 лютого 2014 р.

Мій красивий блог. Урок № 1

давно мрія зробити блог таким, яким собі його уявляю, але знань, навичок і часу завжди бракувало( але тепер в мене є такий шанс завдяки Лєні і її Лабораторії красивих речей!




Урок  №1! Ось так мій блог виглядає зараз:


мені подобається мінімалістичний стиль, але зараз мені не вистачає кольору! не подобається як виглядають гаджети, а як їх довести до потрібного вигляду не знаю((  хочеться зберегти стиль, але змінити тематику, додати кольору, акварельних клякс чи розводів....зробити трішки веселішим!

коли вибирала блоги, оформлення яких мені подобається, то важко було визначити 3-4, бо мені подобаються всі))) через 30 хвилин перегляду майже 200 блогів зробила висновок, що мені не повністю подобаються все оформлення, а якісь конкретні деталі!

але зараз ще не час деталізувати окремі елементи) тому моя підбірка виглядає наступним чином:







у кожному з них мені щось подобається, але основне це мінімалізм!!!! чисто, просто, маленькі деталі....одним словом те що треба!


у своєму блозі я б хотіла додати кольору бірюза, можливо трішки жовтого, але не дуже яскраво! приглушені приємні тони)) в основному хочеться щоб все було водному стилі! щоб все гармонійно поєднувалося і не разило око))

зараз мені трішки важко повністю уявити всю картину((( але, я думаю, в процесі все складеться! 


3 коментарі:

  1. Відповіді
    1. однодумці)))) мені дуже подобаються прості блоги) більшість з таких читаю!

      Видалити
  2. ооо, взагалі від таких блогів у захваті)) дуже талановиті дівчата там, і все так скромно і лаконічно!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))