Сторінки

четвер, 9 січня 2014 р.

що нового у новому році?)))

ну а тепер до справи)) буде багато писанини))) 
мені дуже сподобалося як дівчата підводили підсумки про свої досягнення минулого року! це класно побачити результат своєї творчості, згадати все!...
Мені хотілося підбити такі ж підсумки, але потім подумала, що краще починати з маленького))))

****
а ще цього року святкування пройшли без настрою - бо снігу нема(((( не знаю як ви, а я люблю кожну пору року  і зиму також! і що то за зима без снігу?!! без санок, без сніговиків, без морозу на вікнах......напевно природа нам показує, що ми щось не так робимо!!! вибачте, але це крик душі((( коли ми на Різдво з чоловіком їхали до батьків в село, то просто жахнулися від тої гори сміття на узбіччях, в лісах, в річках.....при тому, що майже 90% якого можна було просто спалити! минулого року влітку, коли ми вибралися відпочивати на тернопільський став, то більшу частину часу присвятили прибиранню території, бо просто "різало око"!.....вибачте, що так все пишу!...просто дійсно вже крик душі.....

****

а тепер про хороше)))


і ось мій варіант:


щось я "підсіла" на скрап-папір)))) раніше я його мало використовувала, а тепер без нього ніяк)) ну  і звичайно вся хата і  я в бльостках)))


ну і я знову запрошений дизайнер))) в блозі Scrapushka у завданні Асоціації №14)

довго думала з чим в мене асоціюються зустріч і розтавання....і прийшла до висновку, що із подорожами! зустріч з новими містами  в мене починається (зазвичай) із залізничного вокзалу...там же (зазвичай) і прощаємось)) тому я вирішила зробити блокнотик, де буду записувати всі наші з Володею подорожі) такий собі тревел, але на мій лад!) зручний невеличкий блокнотик, де можна не тільки записувати, а й клеїти фото, білочки, білети і т. д.....все що у в нас залишиться після подорожі)) ну, я думаю, ви мене зрозуміли) 
для початку покажу як виглядає зовні, а з часом (по мірі того як буде заповнюватися) і в середині)...ось:


і головний герой потяг))


як основу взяла вже готовий блокнот і задекорувала))


а ще в мене є нова листівка і вона вже знайшла свою власницю)) ось:



ну  і на завершення.....28 грудня мені виповнилося чверть століття))))) тобто 25))) я вже доросла тітонька)))


цілую, обнімаю...
па-па

3 коментарі:

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))