Сторінки

пʼятниця, 27 грудня 2013 р.

ґудзик+шеврон+помпони і ще багато цікавенького))

привіт мої любі) а я знову запрошений дизайнер аж  удвох блогах! дякую дівчатам за довіру!)

і так....перше завдання "ґудзик+шеврон+помпони" від Волга-скрап:

і моя робота:


мені дуже подобаються завдання-рецепти від Волги-скрап) залюбки беру учать в них.

наступна робота для Зроби сама зроблена за скетчем № 22:

і моя робота:

два чудових челенджі! Раджу всім спробувати свої сили і не боятися експериментувати!!!

а ще хочу показати листівку, яку я зробила на день народження для Олі (oli4ka):


признаюся чесно: на даний момент це моя улюблена робота! Оля неймовірна людина, чудова мати і прекрасна майстриня! і листівочка для неї склалася якось сама-собою, на одному диханні) я отримала неймовірне задоволення від роботи, ще більше від результату, і ще і ще більше від радості Олі))) всього тобі найкращого Олюся!))

крім моєї подруги на створення листівки мене надихнули:






це все)))
цілую обнімаю!
па-па)


9 коментарів:

  1. Они все очень красивые! Но со снегирем и моя любимая, очень красивая, волшебная!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Листівки для друзів завжди особливі)

      Видалити
  2. Листівки супер! Мені з пташкою ну дуже сподобалась, бажаю такого ж натхнення і для наступних робіт

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Надійка) буду то натхнення шукати)))

      Видалити
  3. Чудесные открытки! Спасибо, что творите вместе с Дивными штучками!

    ВідповістиВидалити
  4. Очаровательные работы! Спасибо, что с ДШ :)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарні роботи!З радістю записуюсь в ПЧ і запрошую до свого блогу!

    ВідповістиВидалити
  6. красивенная работа!!!!

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))